mysssan.blogg.se

skriver lite bara

Publicerad 2014-04-06 21:34:18 i Allmänt,

hej, jag tänkte bara säga att jag kommer blogga på datorn ibland och mobilen ibland, kanske även ipaden ibland. men eftersom jag inte har nå nätvärk på ipaden och vårat vi har inte är så bra så kommer jag nog inte att blogga så mycket där. men ni får gärna skriva förslag på saker jag kan skriva här på kik är ni snälla. och om det är någon som är bra på bloggar så skulle den jätte gärna få hjälpa mig. kan vissa saker men inte allt. puss och kram. <3

Kommentarer

Postat av: Judit

Publicerad 2014-04-07 07:53:58

Jättefin blogg du har!
Jag bloggar ju på Nattstad så jag vet inte hur det funkar här.
Men om du ska börja blogga nån annanstans så rekommenderar jag Nattstad! Du får läsare jättefort och det finns en massa fina teman till din blogg! Vi Kanske kan va nån dag så jan jag lära dig lite :)
Lite tips på hur du får en blogg med många läsare: Berätta om din vardag (helst varje dag) berätta lite om dig själv :)
Om du har köpt något kan du ta bilder och göra som en mini haul. Eller filma en video med en haul :)
Kram Judit<3

Svar: tack Judit, du har också en jätte fin blogg. kan g in dit och olla lite och se om jag gör en där med. jaa gärna, vi kan skriva på kik. tack för tipsen de ska jag göra, men de är bara de att jag vet inte riktigt hur man lägger upp bilder än. kram My<3
mysssan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela